Fokus på kundesuksess


Cecilie Moe Haugen skal sikre kundesuksess ved onboarding av nye kunder.
Cecilie Hauge Moe skal sikre kundesuksess ved onboarding av nye kunder.

Move styrker satsingen på gode kunderelasjoner ved å ansette en erfaren konsulent som får ansvaret for etablering av nye og eksisterende kunder på Move sitt voksende utvalg av IT-tjenester.

Stadig flere virksomheter ønsker å kjøpe IT-tjenester fremfor å eie og drifte egne løsninger i eget hus, og Move har derfor den siste tiden utviklet flere spennende as-a-service tjenester som for eksempel backup av datasenter, backup av Microsoft 365, objektlagring i skyen, og en rekke driftstjenester av hele eller deler av kundens egne løsninger.

For at kundene skal få en god brukeropplevelse, og komme raskt i gang med tjenestene, er Cecilie Hauge Moe ansatt som Customer Success Manager. Hun har én oppgave i Move; sørge for at kundene blir fornøyd med tjenesten de kjøper.

Cecilie kommer fra en tilsvarende rolle i Visolit og har mange års erfaring fra profesjonell kundebehandling, den hun har hatt ansvaret for egen kundeportefølje og ansvar for små og store IT leveranser i samsvar med SLA. Hun har jevnlig rapportering til kundene og jobber aktivt med forbedring av leveransene.

Cecilie er en utadvendt og analytisk problemløser som proaktivt jobber med å innføre tiltak for optimalisering av driften og tjenesten som vi leverer til våre kunder. Hun er svært opptatt av god kundeservice, og blir et sentralt kontaktpunkt for våre kunder når Move kontinuerlig jobber for å heve kundetilfredsheten.

Vi ønsker Cecilie hjertelig velkommen.


171 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle