Installasjon


Hva omfatter tjenesten?

  • Tjenesten omfatter servere, nettverkskomponenter, PC-er, skrivere og standard programvare

Hvordan leveres tjenesten?    

  • Henvendelser mottas via Service Desk – ref. tjenesten kundeservice
  • Move Operations anskaffer nødvendig utstyr og lisenser som en del av installasjonstjenesten
  • Move Operations koordinerer og følger opp installasjonen med aktuell installasjonsansvarlig
  • Ved behov avklares installasjonen direkte mellom bestilleren og installasjonsansvarlig
  • Installasjonen gjennomføres i hht. bestilling
  • Spesielle forhold eller behov for avvik avklares underveis. Endringer som påvirker omfanget i tid og/eller kostnader, skal godkjennes av bestiller før arbeidet fortsetter
  • Bestiller skal akseptere installasjonen før saken avsluttes
  • Betalbare kostnader blir avregnet, og saken avsluttes

Hvilke kvalitetskrav skal gjelde?

  • De aktuelle kravene skal angis og gjennomføres i hht. bestillingen. Disse vil gjelde omfang, rammer og former

Hva er forutsetningene for kvalitetskravene?

  • Viktige forhold som endrer seg underveis, meldes straks til installasjonsansvarlig

 

Del på
 
  • © 2014 Move AS
  • Chr. Krohgs gate 16
  • Akerselva Atrium
  • Oslo
  • Phone: +47 66 77 99 00
  • post@move.no